BARÇIN YİNANÇ

Metin Münir; berrak bir akıl, kıvrak bir zeka ve sözünü esirgemeyen üslübuyla yeri doldurulamayacak bir gazeteci. Aktif gazeteciliği bırakıp köşe yazarlığına geçtiği dönemde tanıştım. Sanırım İstanbul'a yerleşince tanıştık.
Tanıdığım en kötümser insanlardandı ama şimdi bakınca, 2010'lu yıllardaki kötümserliğinin gerçekçiliğinden kaynaklandığını görüyorum. Ama hayata dönük kötümser değildi. Çok muzipti bir yandan da.
Onun gibi özel bir insanla dertlerimizi paylaşacak kadar özel bir dostluğum olduğu için kendimi çok şanslı sayıyorum. Ve kızıyorum.
Gözden ırak gönülden ırak oluyor.
Ozanköy'deki evinde ziyaret de etmiştim ama görmeyeli yıllar oldu.
Ne büyük hata.. Keşke daha çok haberleşşeymişiz. Çok arayacağım.
Türk ve Kıbrıs Türk basınıın başı sağolsun

KAYNAK: Facebook

Comments